Friday, July 13, 2012

InstaFriday: Pre-vacation week!

Is it Friday yet??  
It is??  

Oh my goodness, what a week!  I started training my replacement this week at work.  (Yay!)
Training someone is always nerve-wracking (at least it is for me).  Then on top of that, work was busier this week than its been in 6 months.  It was insane...and thankfully she didn't quit after the first day.  (Yay!)

I'm not sure if there will be a link-up since Jeannett is busy having babies and such (Congrats!).
As usual though, I'm participating in InstaFriday hosted by Life Rearranged.

Here's my week via Instagram:

  • My new fav snack...Laughing Cow and pretzels...YUM!
  • Dinner with my Toots...she was a little preoccupied though.  ;)
  • My sister's new iPhone case.  L.O.V.E.!
  • She's such a tomboy sometimes.  Lizards...yuck!
  • Studying for Vacation Bible School next week.
  • The kids did an "Extreme Makeover: Fort Edition" to the living room.
  • Wedges.
  • She makes me a proud momma.
  • Starbucks cookie crumble frapp....divine!
  • Working hard for the money.
  • Nails.  I tried to do something I saw on Pinterest.  #fail
Yeah, that is about it.
How was your week?  Do you Instagram?
My user name is : lissanae

If there is a link up, go by and check out the other InstaFriday participators.

I am on vacation next week.  (Yay!!!)
However, there will be no relaxing happening.
In the mornings, I am doing VBS (Vacation Bible School) from 9-12, then passing our fliers in the afternoon, then TBS (Teen Bible School) in the evenings from 6-9.
It's my first time..excited..nervous...praying God does a mighty work in the hearts and lives of the young people that will attend.
Hope y'all have a great weekend.  God bless!


  1. Your tomboy has the most beautiful eyes. Love the wedges. What's your tattoo of? Have a great week of 'vacation' next week. Prayers for you and the young people.

    1. Thanks, Anne. My tattoo is a fleur-de-lis. :)

  2. Hahaha! "mustache you a question." lol Love it!!

  3. You're little girl really is so precious. I completely undertand about the stress of training someone. I have been dealing with that too. It makes me get so far behind and feel so much less productive!! Hopefully you will find some restful moments in your vacation :)Praying your Bible Schools go well!

  4. Those are some sweet pictures! Love the mustasche case, so cute. The picture of your girl having a "quiet time" is so sweet!

  5. Hopping over from Life Rearranged. Just discovered this link-up today! Great pics! Totally can relate to the computer picture. lol My instagram username is nmwike.